top of page

Ultima intalnire a proiectului KA 229 “Smart Waste Managers”

Ultima intalnire a proiectului KA 229 “Smart Waste Managers”, cu numarul de referinta 2019-1-ES01-KA229-063988_5, a avut loc in Camarles, Spania. În perioada 13 – 17 iunie 2022 Liceul Auto Traian Vuia a participat la acest schimb de scurta durata cu 2 profesori și 4 elevi.

Luni, în prima parte a dimineții, elevii din Camarles au făcut prezentări despre școala lor, oraș, regiune și au organizat un kahoot ca joc de spărgere a gheții. Am vizitat apoi școala și grădina.

În a doua parte a dimineții s-au desfășurat ateliere: o stație de deșeuri de apă, analiza apei, statistica consumului de apă, jocuri cu apa, realizarea unui oraș verde. După-amiaza am vizitat Tortosa, unde elevii din Camarles ne-au fost ghizi informându-le despre diferitele repere turistice.

Marți am vizitat Roman Tarraco. Un ghid turistic ne-a explicat totul în engleză. Apoi elevii de la Camarles au pregătit un kahoot pentru a vedea cât de multe învățasem despre el. Am ocupat locul II, care a venit cu un premiu dulce.

Miercuri,elevii au lucrat în grupuri transnaționale, făcând câteva infografice pentru a rezuma întregul proiect. În a doua parte a zilei am vizitat centrul de procesare a orezului pentru ca toți să cunoască povestea acestei culturi în zonă, care este cea mai importantă sursă de economie a Deltei del Ebro. După-amiaza am făcut câteva ateliere despre apă în Món Natura și am vizitat Delta.

Joi am făcut evaluarea mobilității. În plus, am ajuns la discutat concluziile întregului proiect, rezumandu-l prin infografice și prezentându-le restului comunității școlare din Camarles. Apoi am urmarit un spectacol la tobe realizat de către elevi din Camarles. In cele din urma, primarul și directoarea au înmânat certificatele de participare. Seara am luat cina, la care părinții elevilor din Camarles au adus mâncare tipică din Deltă.

Vineri toate grupurile s-au întors în țările lor.



bottom of page