top of page

Intalnire finala pt proiectul SENse

În perioada 01- 08 august 2021 a avut loc ultima întâlnire din cadrul proiectului „Let's make SENse of school” finanțat prin programul Erasmus+. Astfel o echipă din cadrul Colegiului Auto Traian Vuia formată din patru profesori au făcut o vizită de lucru la școala Kazlu Rudos Saules Mokykla, din orașul Kazlu Ruda, Lituania. Din cauza restricțiilor covid-19 doar trei delegații din Polonia, Turcia și România au participat fizic la întâlnire, iar ceilalți doi parteneri (Grecia și Suedia) au participat virtual.

În prima zi a vizitei am început cu primirea oficială de către conducerea școlii și un tur al școlii, a fost urmată de vizita la primăria orașului Kazlu Ruda unde a fost prezentat sistemul educațional di Lituania. În a doua zi a fost realizate mai multe ateliere de lucru pe tema ”Construirea unui comportament pozitiv și incluziunea școlară a elevilor”. Miercuri am vizitat capitala Vilnius, mai exact centrul vechi și castelul din Trakai unde am avut parte de o lecție de istorie în aer liber despre Lituania în Evul Mediu. În a patra zi am vizitat Centrul pentru educație specială Saltinio din Gelgaudiskis. Educația și schimbul de exemple bune ale proiectului nostru Erasmus Plus, pe care îl desfășurăm pentru elevii care au nevoie de educație specială, a continuat prin observarea exemplelor de studii efectuate pentru copiii cu nevoi speciale in sistemele de educație din Europa. Scopul nostru este de a transfera cunoștințele și echipamentele pe care le-am dobândit elevilor noștri cu nevoi speciale de educație din țara noastră.

In ultima zi am avut o vizitată de lucru la muzeul în aer liber al Lituaniei din Rumsiskes și înmânarea certificatelor de participare.




bottom of page